+371 67324146

Tehnikuma audzēkņiem panākumi klientu apkalpošanas speciālistu profesionālās meistarības konkursā

2022. gada 17. maijā Profesionālās izglītības kompetences centrā “Valmieras tehnikums” norisinājās profesionālās meistarības konkurss “Klientu apkalpošanas speciālists 2022”. Konkursā piedalījās topošie klientu apkalpošanas speciālisti no 6 izglītības iestādēm.

Konkursa dalībniekiem bija jāveic 3 uzdevumi:

1. jāatbild uz viktorīnas “Klientu apkalpošanas speciālists” jautājumiem par klientu apkalpošanas nozari un veicamajiem uzdevumiem profesionālai klientu apkalpošanai;

2. jānovērtē ergonomikas prasību ievērošanu biroja telpu iekārtojumā, norādot attiecīgās biroja telpas trūkumus, pamatojot tos un izvirzot priekšlikumus tās uzlabošanai. Uzdevuma noslēgumā bija jāsastāda telpu novērtējuma aktu dokumenta formātā un elektroniski to jānosūta žūrijas komisijas pārstāvjiem;

3. balstoties uz situāciju klientu apkalpošanas sfērā, rast risinājumu komunikācijā ar klientu, pielietojot prasmes veidot sarunu, mierīgi reaģēt uz problēmu stresa situācijā, vadīt savas emocijas.

Konkursā lieliski startēja Komercdarbības nodaļas audzēknes: Paula Jansone (B1 grupa), Evija Sidabra (B2 grupa) un Diāna Ļūļāka (B2 grupa), iegūstot godpilno 2.vietu.

Paldies profesionālās izglītības skolotājām Dacei Skutānei un Lienei Sastapai par audzēkņu sagatavošanu konkursam, kā arī Brigitai Bržeskai par atbalstu konkursa laikā.

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Mācību ekskursija uz SIA GETLIŅI EKO

Komercdarbības nodaļas vidējās profesionālās izglītības programmu „Komercdarbinieks” GK1 grupas audzēkņi un “Loģistikas darbinieks” GL3-2 grupas audzēkņi šī gada 17. aprīlī devās mācību ekskursijā uz SIA

Dalība konkursā “Learn, Know, Do, Can, Show”

Šī gada 27. martā Komercdarbības nodaļas GK3-1 grupas izglītojamā Annija Zelča piedalījās 3. starptautiskajā profesionālās izglītības audzēkņu  konkursā “Learn, Know, Do, Can, Show”, kurš norisinājās Rīgas Tūrisma un

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux