+371 67324146

Profesionālo izglītības iestāžu erudīcijas konkurss “Erudīts 2023”

10.martā Jelgavas tehnikumā notika Profesionālo izglītības iestāžu erudīcijas konkurss “Erudīts 2023”, kurā piedalījās 13 profesionālo izglītības iestāžu komandas. Komandas prezentēja savus mājasdarbu, priekšnesumus par tēmu “Kad dators ir izslēgts un telefons kluss…”, 13 radošajās stacijās dalībniekus gaidīja izaicinājumi ar aizraujošiem un sarežģītiem uzdevumiem par – Dziesmu un deju svētku tradīcijām, Dainu skapi, kur noderēja arī bērnudārzā dziedātās tautasdziesmas, Latvijas floru un faunu, ģeogrāfiju, fizikāliem un ķīmiskiem procesiem, gaisa piesārņojumu.

Rīgas valsts tehnikuma dabaszinību un matemātikas mācību jomas komanda – Katrīna Gandzjuka (DP3-1), Renārs Ozoliņš (S3), Fēlikss Regzdiņš (DP2-3) ieguva 1. vietu. Valodu, sociālās un pilsoniskās mācību jomas komandas dalībnieki – Paula Jansone (B2), Ģirts Kagainis-Gagainis (DP2-2), Raitis Jermacāns (DP2-2). Komandas dalībniekus atbalstīja skolotājas Imanta Brūvere un Ineta Maļinovska. Kopvērtējumā par konkursa uzvarētājiem kļuva Smiltenes tehnikums, otrā vieta Rīgas valsts tehnikumam, trešā vieta Jelgavas tehnikumam.

Liels paldies RVT komandas izpalīdzīgajai pavadonei Terēzei un visam Jelgavas tehnikumam par pozitīvām emocijām, prieku, jautrību un ieguldīto darbu konkursa organizēšanā!

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Ekonomikas olimpiāde.

Šī gada 2. decembrī tehnikumā norisinājās spraiga ekonomikas olimpiāde, kas pulcēja 30 talantīgus audzēkņus. Sacensības spilgti apliecināja, ka mūsdienās ekonomiskā domāšana ir neaizstājama kompetence jebkurā

Tehnikuma jaunieši sacenšas dambretē.

2. decembrī Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā norisinājās RTK sporta metodiskā centra AMI rīkotās Rīgas reģiona dambretes sacensības, kurās piedalījās arī mūsu audzēkņi. Jauniešiem izdevās

RVT viesojās kolēģi no Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma.

Rīgas Valsts tehnikumā  28. novembrī, viesojās Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma kolektīva pārstāvji. Vizītes mērķis bija veicināt savstarpējo sadarbību un pieredzes apmaiņu, īpaši pievēršoties jautājumiem, kas saistīti ar mācību