+371 67324146

Tikšanās ar absolventiem

2022. gada 4. novembrī pie PIKC “Rīgas Valsts tehnikums” Komercdarbības nodaļas vidējās profesionālās izglītības programmas “Grāmatvedība”  grupu G1, G2, G3 un G4 audzēkņiem viesojās absolventi Gustavs Zubars, Amanda Lāce, Diāna Vuškāne. Absolventi esošajiem audzēkņiem stāstīja, kāds bija izaicinājums, kā arī kur smēlās motivāciju mācīties attālinātajā mācību procesā, cik svarīgi ir laicīgi meklēt praksi un pierādīt sevi tajā, lai darba devējs, novērtējot darba rezultātus, vēlētos noslēgt darba līgumu, kas nodrošinātu jau darbu pēc tehnikuma absolvēšanas.

 Absolventi sniedza padomus kā izvēlēties labāku prakses uzņēmumu un samierināties, ka atalgojums par praksi netiks saņemts, bet tiks iegūtas zināšanas, kas noderēs turpmākajā profesionālajā karjerā. Gustavs Zubars, kurš savu karjeru turpina programmēšanas jomā, uzsvēra, cik svarīgi ir saprast, ka iesāktās mācības ir jāpabeidz, jātrenējas patstāvīgi noslēguma eksāmenam, lai pēc iespējas labāk to nokārtotu, neskatoties uz to, ka turpmāk savu nākotni saistīs ar programmēšanu. Iegūtās zināšanas grāmatvedībā  dod iespēju labāk izprast programmēšanas principus, savukārt, Amanda un Diāna atzina, ka tehnikumā iegūtās grāmatvedības zināšanas atvieglo mācību procesu universitātē. 

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Ekonomikas olimpiāde.

Šī gada 2. decembrī tehnikumā norisinājās spraiga ekonomikas olimpiāde, kas pulcēja 30 talantīgus audzēkņus. Sacensības spilgti apliecināja, ka mūsdienās ekonomiskā domāšana ir neaizstājama kompetence jebkurā

Tehnikuma jaunieši sacenšas dambretē.

2. decembrī Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā norisinājās RTK sporta metodiskā centra AMI rīkotās Rīgas reģiona dambretes sacensības, kurās piedalījās arī mūsu audzēkņi. Jauniešiem izdevās

RVT viesojās kolēģi no Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma.

Rīgas Valsts tehnikumā  28. novembrī, viesojās Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma kolektīva pārstāvji. Vizītes mērķis bija veicināt savstarpējo sadarbību un pieredzes apmaiņu, īpaši pievēršoties jautājumiem, kas saistīti ar mācību