+371 67324146

Panākumi Swedbank rīkotajā konkursā “Biznesa skices”

23.martā noslēdzās ikgadējais a/s ”Swedbank” rīkotais biznesa plānu konkurss “Biznesa skices”, kurā izcilu rezultātu uzrādīja Anete Lagenfelde un Diāna Milta (B2 grupa), iegūstot 2. vietu  vidusskolu grupā, aprakstot biznesa ideju par grāmatu turētāju, kas atvieglo grāmatas lasīšanu, tādējādi popularizējot lasīšanu un domājot, kā palīdzēt arī tiem cilvēkiem, kuriem ir grūtības noturēt grāmatu atvērtu. 

  Teicamu rezultātu uzrādīja arī Paula Jansone (B2), kuras darbs iekļuva 15 labāko  komandu skaitā, piedāvājot ideju par lietotu T-kreklu un citu preču batikošanu, tādējādi popularizējot aprites ekonomiku un dodot ieguldījumu atkritumu mazināšanā. 

Konkursā savus darbus iesūtīja B2, B3 un GK3 grupu audzēkņi, kopumā Rīgas Valsts tehnikums bija pārstāvēts ar 13 darbiem. Jāpiebilst, ka biznesa plānus, pēc dotā parauga, sastādīja pilnīgi visi minēto grupu audzēkņi, arī tie, kuri nepiedalījās konkursā.  

Konkurss norisinājās trīs grupās (pamatskola, vidusskola un augstskola). Vislielākā konkurence bija tieši vidusskolas grupā – 257 komandas, līdz ar to, abu tehnikuma iesniegto  darbu panākums vērtējams kā ļoti augsts. Jāpiebilst, ka fināla pieciniekā mūsu komanda sacentās ar valsts pašām spēcīgākajām un prestižākajām skolām – Rīgas Valsts 1.ģimnāziju (2 komandas), RTU inženierzinātņu vidusskolu un Jelgavas Valsts  Spīdolas ģimnāziju.  

Biznesa skiču konkurss norisinājās gandrīz 3 mēnešu garumā, kuru laikā tika izstrādāts biznesa plāns, izveidots video, ar tam piemērotu aprakstu, un realizēta produkta popularizēšanas kampaņa, kura tika īstenota ar balsošanas palīdzību, kas  izrādījās gana grūts uzdevums. 

Paldies, katram  konkursa dalībniekam, kas pārstāvēja Rīgas Valsts tehnikumu, un katram balsotājam, kurš palīdzēja popularizēt RVT vārdu. 

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Lieliski rezultāti elektrisko instalāciju konkursā

22. februārī Liepājas Valsts tehnikumā notika nacionālā jauno profesionāļu meistarības konkursa “SkillsLatvia2024” pusfināls, kurā kopumā no 8 mācību iestādēm piedalījās 15 audzēkņi. Konkursa mērķis bija