+371 67324146

Rīgas Valsts tehnikuma Ķīmijas nozares pedagogi pilnveido profesionālās kompetences.

Rīgas Valsts tehnikuma Ķīmijas nozares pedagogi piedalījās projektā Nr. 4.2.2.3/1/24/I/001 “Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”, īstenojot pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmu “Materiālu novērtēšana ar nesagraujošās testēšanas metodēm ķīmijas profesionālo kompetenču moduļu pedagogiem” 18 stundu apjomā.

Praktiskais seminārs norisinājās uzņēmumā AS KIWA Latvia, kur pedagogiem bija iespēja gan apgūt teorētiskas zināšanas, gan praktiski darboties ar modernām nesagraujošās testēšanas (NDT) iekārtām. Programmas mērķis bija pilnveidot pedagogu profesionālās zināšanas un prasmes materiālu testēšanas un novērtēšanas jomā, iepazīstot mūsdienīgas NDT metodes, to pielietojumu un nozīmi rūpniecībā un izglītībā.

Pedagogi guva plašu ieskatu materiālu struktūras un īpašību analīzē, kā arī iepazinās ar dažādu tehnoloģiju pielietojumu testēšanas rezultātu interpretācijā. Īpaši augstu tika novērtēta iespēja redzēt metodes darbībā reālajā praksē, kas sniedza būtisku pievienoto vērtību mācību procesa pilnveidei.

Dalībnieku atsauksmes apliecina, ka programma bija ļoti vērtīga, aktuāla un profesionāli nozīmīga. Pasniedzēja profesionalitāte, pacietība un spēja sarežģītu saturu pasniegt saprotami un aizraujoši veicināja aktīvu iesaisti un diskusijas. Nodarbības bija dinamiskas, strukturētas un bagātas ar piemēriem no darba pieredzes.

Programmas noslēgumā pedagogi atzina, ka ir sasnieguši gan plānotos, gan individuālos profesionālās pilnveides mērķus. Iegūtās zināšanas un praktiskā pieredze palīdzēs uzlabot mācību procesu, kā arī veidot jaunus laboratorijas darbus ķīmijas un materiālu tehnoloģiju jomā.

Šī pieredze apliecina, ka mērķtiecīga pedagogu kompetenču pilnveide ir būtiska kvalitatīvas profesionālās izglītības sastāvdaļa, kas veicina inovāciju ieviešanu un sasaisti starp izglītību un industriju. Paldies uzņēmumam AS KIWA Latvia par augstas kvalitātes praktiskā semināra nodrošināšanu un RVT pedagogiem par aktīvu dalību.

Dalīties

Jaunākās publikācijas