+371 67324146

 Iepazīstieties – #SkillsLatvia komanda!

  1. pasaules jauno profesionāļu meistarības konkursā WorldSkills Lyon 2024 Latviju pārstāvēs 6️⃣jaunie profesionāļi.
  • Šie jaunieši ir nacionālo profesionālās meistarības konkursu SkillsLatvia uzvarētāji – talantīgi, mērķtiecīgi un aizrautīgi jauni speciālisti, kuri ir gatavi cīnīties par zelta medaļām un pasaules labākā titulu savā prasmē!

Latvijas komanda apliecinās savas zināšanas šādos prasmju konkursos:

  • grafiskā dizaina tehnoloģijās – Sāra Tomsone, Rīgas Valsts tehnikums absolvente;
  • web tehnoloģijās – Renārs Gausiņš, Rīgas Valsts tehnikuma absolvents;
  • smago spēkratu tehnoloģijās – Armands Petkūns, SIA “INTRAC Latvija”;
  • flīzēšana – Elza Petruņko, Rīgas Mākslas un mediju tehnikums audzēkne;
  • kravu pārvadājumi – Annika Meijere, Liepājas Valsts tehnikums absolvente;
  • skatlogu dizains un noformēšana – Krista Vanaga, MIKC Rīgas Dizaina un Mākslas Vidusskola absolvente.

WorldSkillsLyon2024 notiks Lionā, Francijā, no 10. līdz 15. septembrim.1400 jauno profesionāļu no vairāk nekā 70 valstīm un reģioniem sacentīsies par medaļām 59 dažādos prasmju konkursos. WorldSkills konkurss ir pasaules lielākais pasākums profesionālajā izglītībā, uzzini vairāk www.viaa.gov.lv

Novēlam mūsu komandai veiksmi un panākumus konkursā! 🥇

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Ekonomikas olimpiāde.

Šī gada 2. decembrī tehnikumā norisinājās spraiga ekonomikas olimpiāde, kas pulcēja 30 talantīgus audzēkņus. Sacensības spilgti apliecināja, ka mūsdienās ekonomiskā domāšana ir neaizstājama kompetence jebkurā

Tehnikuma jaunieši sacenšas dambretē.

2. decembrī Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā norisinājās RTK sporta metodiskā centra AMI rīkotās Rīgas reģiona dambretes sacensības, kurās piedalījās arī mūsu audzēkņi. Jauniešiem izdevās

RVT viesojās kolēģi no Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma.

Rīgas Valsts tehnikumā  28. novembrī, viesojās Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma kolektīva pārstāvji. Vizītes mērķis bija veicināt savstarpējo sadarbību un pieredzes apmaiņu, īpaši pievēršoties jautājumiem, kas saistīti ar mācību