+371 67324146

Programmēšanas pamatu apgūšana, izmantojot Minecraft Education Edition vidi

2021. gada 1. decembrī tika uzsākts jauns Erasmus+ KA2 projekts ” VET modules transformation to hybrid digital learning type and programming subject gamification for EU learners” sadarbībā ar projekta partneriem no DUCOR “Partenija Zografski” Maķedonijas, “Malta College of Arts, Science and Techology” Maltas un “Kaunas information technology school” Lietuvas, kas ir vadošais projekta partneris. Projekta garums ir 24 mēneši, kuru laikā 3 pedagogi no katras projektā iesaistītās institūcijas izstrādās šādus intelektuālos rezultātus: 1) unificētu profesionālās izglītības mācību programmu „Programmēšanas pamati” ar spēļošanas (gamification) elementiem; 2) digitalizētu mācību materiālu pedagogiem ar ieteikumiem, nodarbību piemēriem, padomiem, lejupielādējamu un izdrukājamu saturu. Digitalizētais tiešsaistes mācību materiāls pedagogiem  būs izmantojams jebkuram mācību (tiešsaistes/hibrīda/klātienes) veidam.

Projekta ideja radās iepazīstoties ar starptautiskās datoru tehnoloģiju korporācijas „Microsoft Corporation” izpētes eksperimenta rezultātiem, kas liecināja, ka jaunieši sekmīgi apgūst programmēšanas elementus darbojoties spēļu vidē. Pedagogi no “Kaunas information technology school” arī veica vairākus eksperimentus, integrējot mācību uzdevumus Minecraft spēles vidē un novēroja efektīvu rezultātu, kas kalpoja par pamatu projekta idejai.

Projekta realizācijas laikā tiks izstrādāta unificēta profesionālās izglītības mācību programma „Programmēšanas pamati” ar spēļošanas (gamification) elementiem, ar kuras palīdzību profesionālās izglītības iestāžu audzēkņi varēs apgūt programmēšanas pamatus interesantā veidā,  darbojoties Minecraft Education Edition spēles vidē, tajā pašā laikā mācoties pēc mācību programmas. Galvenās programmēšanas valodas būs Python, CodeBlock un Java.

Projekta otrajā gadā ir plānotas mācības projektā iesaistītajiem pedagogiem un pēc tam viņu atestācija. Šiem sertificētajiem pedagogiem būs tiesības vadīt mācības Minecraft Education Edition vidē.

Projekta noslēgumā programmēšanas, datortīklu, operētājsistēmu, datorgrafikas un citus profesionālās izglītības priekšmetus, kur nepieciešams apgūt programmēšanas pamatus, varēs apgūt izmantojot Minecraft Education Edition vidi. Projekta laikā izstrādātie intelektuālie rezultāti tiks augšupielādēti projekta mājas lapā un būs brīvi pieejami.

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Mācību ekskursija uz SIA GETLIŅI EKO

Komercdarbības nodaļas vidējās profesionālās izglītības programmu „Komercdarbinieks” GK1 grupas audzēkņi un “Loģistikas darbinieks” GL3-2 grupas audzēkņi šī gada 17. aprīlī devās mācību ekskursijā uz SIA

Dalība konkursā “Learn, Know, Do, Can, Show”

Šī gada 27. martā Komercdarbības nodaļas GK3-1 grupas izglītojamā Annija Zelča piedalījās 3. starptautiskajā profesionālās izglītības audzēkņu  konkursā “Learn, Know, Do, Can, Show”, kurš norisinājās Rīgas Tūrisma un

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux