+371 67324146

Ekskursija uz “Look at Riga”.

Vai esat redzējuši, cik skaista izskatās Rīga no putna lidojuma? Rīgas Valsts tehnikuma Komercdarbības nodaļas Loģistikas darbinieku kvalifikācijas GL 2-1 grupas audzēkņi izmantoja šo lielisko un aizraujošu iespēju!

Mūsu audzēkņiem bija lieliska iespēja apmeklēt aizraujošo 5D kino seansu “Look at Riga”, kas piedāvāja unikālu veidu, kā iepazīt Latvijas galvaspilsētu. Šis iespaidīgais audiovizuālais piedzīvojums sniedza iespēju skatīt Rīgu no neparasta skatu punkta – gan lidojot virs pilsētas, gan izbaudot tās skaistumu caur mūsdienīgu tehnoloģiju prizmu. Filmai – atrakcijai ir izklaidējoša un vienlaikus arī izglītojoša ievirze. Tā ir veidota kā reālistisks un aizraujošs lidojums virs Rīgas, sižetā ietverot Latvijas galvaspilsētas nozīmīgākos notikumus. Filmas attēla formāts – 3D, kas papildināts ar dažādiem aizraujošiem efektiem – kustības imitācija, vēja brāzmas, ūdens šļakatas, tas viss kopā rada filmas skatītājiem reālu lidojuma un klātbūtnes sajūtu.

Audzēkņi atzina, ka šī pieredze bija ne tikai izklaidējoša, bet arī izglītojoša – filma piedāvāja vērtīgu ieskatu Rīgas vēsturē, arhitektūrā un kultūrā. Daudziem tā bija jauna un oriģināla pieeja pilsētas iepazīšanai. Papildus audzēkņi tika iepazīstināti ar filmēšanas 3D dimensijā vēsturi.

Dalīties

Jaunākās publikācijas

Ekonomikas olimpiāde.

Šī gada 2. decembrī tehnikumā norisinājās spraiga ekonomikas olimpiāde, kas pulcēja 30 talantīgus audzēkņus. Sacensības spilgti apliecināja, ka mūsdienās ekonomiskā domāšana ir neaizstājama kompetence jebkurā

Tehnikuma jaunieši sacenšas dambretē.

2. decembrī Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā norisinājās RTK sporta metodiskā centra AMI rīkotās Rīgas reģiona dambretes sacensības, kurās piedalījās arī mūsu audzēkņi. Jauniešiem izdevās

RVT viesojās kolēģi no Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma.

Rīgas Valsts tehnikumā  28. novembrī, viesojās Jēkabpils Tehnoloģiju tehnikuma kolektīva pārstāvji. Vizītes mērķis bija veicināt savstarpējo sadarbību un pieredzes apmaiņu, īpaši pievēršoties jautājumiem, kas saistīti ar mācību